Under Solen
- Karl William
Key: auto auto ·
Orig: auto ·
Capo:
·
Time: 4/4 ·
check_box_outline_blankSimplify
chord-pro
www.khmerchords.com/chords/612271
There was a formatting error in your song. Please check for missing brackets or invalid structure.
Intro
F#m E C#m7 Dmaj7
Vers 1
F#m E
Jeg har sat mig for noget nyt
C#m7 Dmaj7
Gemt mig væk i skyggen af al konflikt
F#m E
Trådt forkerte en smule for tit (Åh, ja)
C#m7 Dmaj7
Indtil jeg ku' se, det' ikk' sort og hvidt
Bro
F#m
For jeg har det bedst, når jeg
E
Bedst, når jeg er høj
C#m7 Dmaj7
Alt det hvide vendt ud af øjnene
F#m
Og jeg' i mit es, når jeg
E
Har det bedst, når jeg
C#m7 Dmaj7
Ser mig oppefra
Omkvæd
F#m E
Det' nok fordi, jeg' midt ud' på isen
C#m7 Dmaj7
Har svært ved at vis' det, men jeg har det perfekt (Åh, ja)
F#m E
Det' nok fordi, jeg har svært ved at sig' det
C#m7 Dmaj7
Har svært ved at vis' det, men jeg har det perfekt - jeg har det nok bedst så'n
Post-omkvæd
F#m E C#m7
Har jeg det så'n
Dmaj7
Jeg har det nok bedst så'n
F#m E C#m7 Dmaj7
Bare jeg har det godt
Vers 2
F#m E
Jeg har gjort det samme for tit
C#m7 Dmaj7
Følt mig helt på toppen, når alt gik væk
F#m E
Vendt den anden kind til kritik (Ah)
C#m7 Dmaj7
Indtil jeg ku' se, det var sort og hvidt
Bro
F#m
For jeg har det bedst, når jeg
E
Bedst, når jeg er høj
C#m7 Dmaj7
Alt det hvide vendt ud af øjnene
F#m
Og jeg' i mit es, når jeg
E
Har det bedst, når jeg
C#m7 Dmaj7
Ser mig oppefra
Omkvæd
F#m E
Det' nok fordi, jeg' midt ud' på isen
C#m7 Dmaj7
Har svært ved at vis' det, men jeg har det perfekt (Åh, ja)
F#m E
Det' nok fordi, jeg har svært ved at sig' det
C#m7 Dmaj7
Har svært ved at vis' det, men jeg har det perfekt - jeg har det nok bedst så'n
Post-omkvæd
F#m E C#m7
Har jeg det så'n
Dmaj7
Jeg har det nok bedst så'n
F#m E C#m7 Dmaj7
Bare jeg har det godt (Ay)
Kontraststykke
Bm C#m7
Intet nyt under solen, jeg synker ned i stolen
F#m E
Jeg tænker ikk' rigtig på nogen eller noget, nej
Bm C#m7
Koldt vand i mit blod, hænder i mit hoved
Dmaj7 C#
Og bedst som solen kigger frem, stopper alt omkring
N.C.
Når jeg har det så'n her
Omkvæd
F#m E
Det' nok fordi, jeg' midt ud' på isen
C#m7 Dmaj7
Har svært ved at vis' det, men jeg har det perfekt (Åh, ja)
F#m E
Det' nok fordi, jeg har svært ved at sig' det
C#m7 Dmaj7
Har svært ved at vis' det, men jeg har det perfekt - jeg har det nok bedst så'n
Outro
F#m E C#m7
Har jeg det så'n
Dmaj7
Jeg har det nok bedst så'n
F#m E C#m7 Dmaj7
Bare jeg har det godt
F#m E C#m7
Har jeg det så'n
Dmaj7
Jeg har det nok bedst så'n
F#m E C#m7 Dmaj7
Bare jeg har det godt











