Jeg Er Kristen
- Red Warszawa
Key: auto auto ·
Orig: auto ·
Capo:
·
Time: 4/4 ·
chord-pro
www.khmerchords.com/chords/678325
There was a formatting error in your song. Please check for missing brackets or invalid structure.
Tuning: Standard.
Sang + Guitar: Henning.
Intro: Meget fin harpe :D
P.S: Meget skumle akkorder. Og spil det for helvede på en spansk guitar..
e|----8-------7-------8-----10-----8----|
B|----8-------8-------8-----10-----8----|
G|----9-------9-------8-----10-----9----|
D|----10------9-------10----12-----10---|
A|----10------7-------8-----12-----10---|
E|----8-------7-------8-----10-----8----|
e|----8-------7-------8-----10-----8----|--10--|
B|----8-------8-------8-----10-----8----|--10--|
G|----9-------9-------8-----10-----9----|--10--|
D|----10------9-------10----12-----10---|--12--|
A|----10------7-------10----12-----10---|--12--|
E|----8-------7-------8-----10-----8----|--10--|
A
|
|
Hver anden gang han har spillet hele
Rundgangen, tager han bare tilbage
til denne akkord og slutter der.
Jeg er kristen og jeg be'r en bøn til Gud
Hver aften før jeg går i seng
Og jeg håber mine bønder de blir hørt
For jeg ønsker mig så'n en Sony Playstation 2
Og så vil jeg gerne vide hvordan man kommer videre i 3. bane på Quake 5
For den har jeg godt nok haft mange problemer med
Og så synes jeg at du ku' være den fede type
Hvis du lig' gad at lave en kande saft, moar.