Vennesang
- Benny Andersen
Key: C C ·
Orig: C ·
Capo:
·
Time: 4/4 ·
check_box_outline_blankSimplify
chord-pro
www.khmerchords.com/chords/921049
There was a formatting error in your song. Please check for missing brackets or invalid structure.
Vers
C Am G
Jeg elsker at side alene,
F C G
og drømme og fantasere,
C Am G
men har jeg været længe nok alene,
F C G
vil jeg ikke være alene mere,
C F G C
så er det godt at ha’ en rigtig ven,
G C
og ha’ nogen at snakke med igen.
G D
En man kan dele sine drømme med,
D7 G
lege eller danse eller svømme med,
C C7 Fdim
det er rart at være al-ene men
C G7 C
det er bedst at ha’ en ven.
Vers
C Am G
Det er dejligt at vandre alene,
F C G
og kigge på blomster og bier,
C Am G
og på fugle der sidder grene,
F C G
vil jeg ikke være alene me-re,
C F G C
så er det godt at ha’ en rigtig ven.
G C
og ha’ nogen at snakke med igen.
G D
Enten en med bukser eller kjole på,
D7 G
bare der er en man kan stole på-
C C7 Fdim
det er rart at være alene men
C G7 C
det er bedst at ha’ en ven.
Vers
C Am G
jeg tænker hemmelige tanker,
F C G
som andre slet ikke aner,
C Am G
og kun en ven skal man fortælle,
F C G
sine hemmelige planer,
C F G C
så er det godt at ha’ en rigtig ven,
G C
og ha’ nogen at betro sig til igen.
G D
Du kan være tynd eller tem’lig fed,
D7 G
bare du kan holde på en hemmelighed-
C C7 Fdim
det er rart at være al-ene men
C G7 C
det er bedst at ha’ en ven.
Vers
C Am G
Jeg elsker at lege alene,
F C G
og tegne og modellere,
C Am G
men har jeg leget længe nok alene,
F C G
så vil jeg ikke lege alene mere,
C F G C
så er det godt at ha’ en rigtig ven,
G C
og ha’ nogen at lege med igen.
G D
en man kan hoppe eller gynge med,
D7 G
en man kan grine eller synnge med.
C C7 Fdim
det er rart at være alene men
C G7 C
det er bedst at ha’ en ven.











